Відділ обліку, розподілу та приватизації житла департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради здійснює облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, підготовку пропозицій виконавчому комітету про розподіл, надання житлових приміщень, підготовку пропозицій виконавчому комітету з питань бронювання, обміну, переоформлення займаної жилої площі, включення жилих приміщень у число службових, виключення жилих приміщень з числа службових, облік громадян, які бажають вступити в житлово-будівельні кооперативи, приватизацію житла, яке перебуває у комунальній власності м. Суми.

     Відділ розташований за адресою: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33. Начальник відділу Мирошніченко Тамара Володимирівна, каб. № 2-А.

Начальник відділу         

Мирошніченко Тамара Володимирівна

700-418
Завідувач сектору обліку та розподілу  житла

Глазько Наталія Миколаївна

hlazko_n@smr.gov.ua

700-417
Завідувач сектору приватизації житла

Котляревська Ольга Миколаївна

kotliarevska_o@smr.gov.ua

700-417

     Прийом громадян начальником відділу здійснюється у кабінеті № 2-А.

     Час прийому громадян: четвер – з 15-00 до 17-00. Контактний телефон: (0542) 700-418.

     З питань прийняття громадян на квартирний облік, приватизації житла, прийняття громадян на кооперативний облік, переоформлення, обміну, бронювання займаної жилої площі звертатися до кабінету № 6. Прийомні дні: вівторок та четвер – з 8-00 до 17-00. Контактний телефон: 700-417.

     У своїй роботі Відділ керується новою редакцією Положення «Про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради», затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.08.2018 року № 3791-МР “Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 вересня 2016 року №1128-МР «Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради» (зі змінами)»