Управління обліку, розподілу та приватизації житла департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради здійснює облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем їх проживання, підготовку пропозицій виконавчому комітету про розподіл, надання житлових приміщень, підготовку пропозицій виконавчому комітету з питань бронювання, обміну, переоформлення займаної жилої площі, включення жилих приміщень у число службових, виключення жилих приміщень з числа службових, облік громадян, які бажають вступити в житлово-будівельні кооперативи, приватизацію житла, яке перебуває у комунальній власності м. Суми.

     Управління розташоване за адресою: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33.

     Начальник управління Мирошніченко Тамара Володимирівна, каб. № 2-А, телефон (0542) 700-418.

     Прийом громадян начальником управління здійснюється у кабінеті № 2.

     Час прийому громадян: четвер – з 15.00 до 17.00. Контактний телефон: (0542) 700-418.

     Прийом громадян з питань прийняття громадян на квартирний облік здійснюється у кабінеті № 4, прийомні дні: вівторок – з 8.00 до 12.00, четвер – з 13.00 до 17.00. Контактний телефон: (0542) 700-417.

     Прийом громадян з питань приватизації житла здійснюється у кабінеті  № 2, прийомні дні: понеділок, вівторок, четвер  – з 9.00 до 17.00, обідня перерва – з 12.00 до 17.00. Контактний телефон: (0542) 700-416.

     Прийом громадян з питань прийняття на кооперативний облік та переоформлення, обміну, бронювання займаної жилої площі здійснюється у кабінеті № 2, прийомні дні: вівторок – з 8.00 до 12.00, четвер – з 13.00 до 17.00. Контактний телефон: (0542) 700-416.

     У своїй роботі Управління керується новою редакцією Положення «Про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради», затвердженого рішенням Сумської міської ради від 26 квітня 2017 року № 2019-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 28 вересня 2016 року № 1128-МР «Про Положення про департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради».