До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!        

     Повідомляємо Вам, що центр інформаційної підтримки бізнесу, який функціонує на базі ГО «Рада молодих вчених» за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 07 грудня 2018 року о 9.00 годині  буде проводити форум «Готельно-ресторанний бізнес на Сумщині» у приміщенні Конгрес-центру СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Покровська, 9/1.

     Захід орієнтований на власників, менеджерів та фахівців готельно-ресторанного бізнесу, які зацікавлені у підвищенні якості та ефективності надання послуг, а також у розвитку туристичної привабливості Сумського регіону.

     Участь у форумі безкоштовна, реєстрація обов’язкова за посиланням: https://form.jotformeu.com/83205331506346.

    Серед запрошених спікерів форуму: Андрій Кривонос, голова Директорату Асоціації франчайзингу (м. Київ); Юлія Косенко, експерт-практик, власник консалтингової компанії HoReCa Keys, експерт журналів «Академія гостинності» та «Отельєр і Ресторатор» (м. Одеса); Сергій Яковлєв, регіональний операційний директор компанії Reikartz Hotel Group (м. Київ); Володимир Колесник, власник хостелу та менеджер з розвитку мережі Dream Hostels (м. Запоріжжя); Андрій Валовий, експерт в сфері  HoReCa, менеджер міжнародної консалтингової компанії DKTeam, директор з розвитку кулінарної асоціації «Західна Шеф Група», засновник гастрономічного проекту  13 Шефів/Chefs, проекту PRO.100 (м. Львів).

     У другій половині заходу будуть проводитись безкоштовні майстер-класи із приготування піци та суші, а також платний воркшоп на базі ресторану-піцерії «Simbiosi».

     Деталі у Фейсбуці: форум  «Готельно-ресторанний  бізнес на Сумщині» https://www.facebook.com/events/1983119898647211/.

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!    

     Повідомляємо Вам, що у жовтні стартував процес залучення громадськості до розробки Стратегії розвитку міста Суми до 2027 року шляхом проведення секторальних стратегічних сесій.

     Запрошуємо Вас взяти участь у одній із таких сесій, як: «Економіка, промисловість та підприємництво». Цей захід відбудеться 19 листопада 2018 року о 17:30 год. (реєстрація з 17:20 год.) у Конгрес-центрі Сумського державного університету (вулиця Покровська, будинок 9/1).

Програма проведення секторальної стратегічної сесії:

17:20 – реєстрація учасників;

17:40 – вступне слово міського голови;

18:00 – презентація галузі;

18:20 – запитання-відповіді;

18:30 – поділ на групи, опис проблем за методом RADAR;

19:00 – представлення проблем;

19:20 – кава-пауза;

19:40 – пошук шляхів вирішення обраних проблем;

20:10 – представлення ідей щодо вирішення проблем;

20:25 – підбиття підсумків.

     Пропозиції, надані Вами в ході обговорення, будуть використані під час розробки Стратегії розвитку міста Суми до 2027 року.

До уваги підприємців та керівників підприємств м. Суми!

     Інформуємо, що з 20 по 23 листопада 2018 року в Міжнародному виставковому центрі (м. Київ, Броварський проспект, 15) відбудеться XVII Міжнародний промисловий форум – 2018, який присвячений питанням розвитку науково-промислового потенціалу машинобудівного комплексу України.

     Захід проводиться у складі спеціалізованих виставок:

  • Металообробка;
  • УкрВторТех (комісійна техніка, обладнання);
  • УкрЛитво (ливарні технології);
  • УкрЗварювання (технології, обладнання, матеріали);
  • УкрПромАвтоматизація;
  • Гідравліка. Пневматика;
  • Підшипники;
  • Підйомно-транспортне, складське обладнання;
  • Зразки, стандарти, еталони, прилади (контрольно-вимірювальні прилади, лабораторне та випробувальне обладнання, метрологія, сертифікація);
  • Безпека виробництва (засоби колективного та індивідуального захисту).

     Організатор форуму – ТОВ «Міжнародний виставковий центр» (МВЦ).

     Свою участь у XVII Міжнародному промисловому форумі підтвердили близько 350 підприємств, які продемонструють новітню продукцію та технології з 32 країн світу для переоснащення виробничих потужностей, перш за все, машинобудівного комплексу. Обладнання працюватиме в режимі реального часу.

     У рамках Форуму будуть представлені колективні експозиції з Китайської Народної Республіки, Туреччини, Чеської Республіки.

     Пропонуємо Вам розглянути можливість відвідування XVII Міжнародного промислового форуму-2018 та ознайомитися з експозиціями за тематичними розділами. Вхід на виставку безкоштовний.

     Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: (044) 201-11-65, 201-11-58, 201-11-56 та на веб-сторінці: www.iec-expo.com.ua.

     В разі зацікавленості та участі в даному заході, просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (promenergo@smr.gov.ua, факс 700-409).

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!           

     Повідомляємо Вам, що 20-21 листопада 2018 року планується проведення Днів програми «Готові до співпраці з Німеччиною» (program «Fit for Partnership with Germany»).

     20 листопада о 15.00 год. відбудеться відповідна презентація в приміщенні Сумської обласної державної адміністрації для представників бізнесу Сумщини (пл. Незалежності, 2, 6 поверх, конференц-зал Департаменту економічного розвитку і торгівлі, кабінет № 115) та 21 листопада з 10.00 год. за тією ж адресою будуть проходити відбори кандидатів для участі в програмі.

 

Fit for partnership with Germany

Партнерство з Німеччиною

http://ukraine.managerprogramm.de

     Дана програма сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, пошуку шляхів реструктуризації підприємств, підвищенню кваліфікації українських менеджерів через отримання ними нових компетенцій в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, ведення переговорів з представниками інших країн та ін.

У 2019 році українським менеджерам/підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за напрямками:

  1. Економічна кооперація (без галузевої специфіки, всі підприємства) – на англійській мові стажування.
  2. Економічна кооперація (без галузевої специфіки, всі підприємства, топ-менеджери) – на російській мові стажування.
  3. Економічна кооперація в сфері енергоефективності в промисловості – на англійській мові стажування.
  4. Економічна кооперація в секторі охорони здоров’я на англійській мові стажування.
  5. Економічна кооперація в аграрному секторі на російській мові стажування.
  6. Економічна кооперація в сфері екологічної утилізації відходів на англійській мові стажування.
  7. Format Industrie 4.0 (новий формат на англійській мові стажування).

Профіль для претендентів в форматі Format Industrie 4.0 на наступні основні теми:

-інтегрована автоматизація, промислові ІТ, передача і управління електроживленням;

-інтегровані процеси та ІТ-рішення (цифрова фабрика);

-інтегровані енергетичні системи та мобільність;

-промислове постачання: інноваційні субконтрактируючі рішення і легка конструкція;

-передача досліджень і технологій.

Тривалість стажування: один місяць.

Умови фінансування: Уряд Федеративної Республіки Німеччина, Федеральне міністерство економіки і енергетики (проживання, харчування, проїзд по Німеччині, стипендія за рахунок приймаючої сторони; проїзд від України до Німечинни та від Німеччини до України – за рахунок підприємства, яке рекомендує претендента на стажування, або за кошти претендента).

Вимоги до кандидатів на стажування у Німеччині:

  • наявність вищої освіти;
  • досвід роботи у сфері економіки та підприємництва щонайменше 2 роки;
  • знання англійської мови (економічна, виробнича, спеціальна термінологія; можливість ведення переговорів в Німеччині);
  • вік не старший за 55 років.

Які документи необхідні для співбесіди:

  1. оригінал анкети, заповнений мовою стажування;
  2. рекомендація керівника підприємства;
  3. проектне завдання;
  4. за можливістю – список німецьких фірм, з якими стажер хотів би встановити контакти під час стажування;
  5. за можливістю – матеріали (буклети, флайери, фотокартки, візитні картки, зразки продукції тощо) для презентації свого підприємства перед німецькими компаніями.

Співбесіда проводиться мовою стажування.

Процедура проведення співбесіди з претендентами на стажування:

  1. Співбесіда триває в середньому 20 хвилин.
  2. У процесі співбесіди з’ясовуються:
  • Рівень знання іноземної мови (у кожному окремому випадку).
  • Мета і конкретні завдання стажування, очікувані результати, спрямовані на здійснення конкретної коопераційної ідеї щодо співпраці з німецьким бізнесом, підвищення ефективності підприємства, організації, де працює спеціаліст.
  • Підприємства, організації, на яких претендент має намір встановити контакти.
  1. Для прийняття рішення щодо відбору на стажування або відмови від стажування першочергове значення мають: знання іноземної мови, рівень професійної підготовки, можливість двостороннього економічного співробітництва. Додаткові бали претендент отримує за знання інших іноземних мов, комунікабельність, вміння проявлять гнучкість у прийнятті рішень тощо.
  2. Під час співбесіди претендент попереджається про те, що:
  • Якщо до від’їзду у країну стажування претендент змінить місце роботи та свої наміри щодо місця стажування, то він повинен заздалегідь повідомити про це Департамент, який надасть відповідну інформацію організаторам стажування.

Результати співбесіди повідомляються кандидатам через два тижня.

Організаційне забезпечення реалізації Програми в нашій області, прийом документів на участь у конкурсному відборі на стажування здійснюється Департаментом економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації тел. (0542) 62-08-47.

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!        

     Повідомляємо Вам,  що за інформацією Посольства України в Королівстві Марокко, у період з 24 по 27 жовтня 2018 року в Міжнародному виставковому центрі м. Касабланки (Королівство Марокко) відбудуться три виставки: спеціалізована міжнародна виставка електроенергії, освітлення, електротехніки і автоматизації «Elec expo», міжнародна виставка відновлюваної енергії та енергоефективності «EneR Event» та міжнародна виставка компонентів впроваджувальних електронних систем «Tronika Expo». Організатором зазначених заходів виступає Національна федерація електроенергетики, електроніки та відновлювальних джерел енергії (FENELEC) за підтримки Міністерства енергетики, гірничодобувної промисловості та сталого розвитку Королівства Марокко.

    Участь у виставках візьмуть понад 200 компаній та організацій з Марокко та інших країн світу, у тому числі консалтингові компанії, що можуть виступати посередниками при просуванні продукції на місцевий ринок.

    Очікується, що зазначені виставки відвідають міністри енергетики з 12 африканських країн, а також генеральні директори національних електроенергетичних компаній з Алжиру, Анголи, Камеруну, Кот-д’Івуару, Ефіопії, Гани, Малі, Нігеру, Нігерії, Демократичної Республіки Конго, Руанди, Сенегалу і Тунісу.

    Зареєструватися для участі у вищевказаних виставкових заходах можна на офіційному сайті організаторів: http://www.elec-expo.ma.

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!        

     Повідомляємо Вам,  що Німецько-Українська Промислово-Торговельною палатою міста Майнца (Німеччина), організовує у рамках експортних ініціатив для українських підприємств інформаційну ділову поїздку до Німеччини на тему День економіки «Україна-Земля Райнланд-Пфальц 2018», яка відбудеться в період з 4 по 7 грудня 2018 року у м. Майнц (Німеччина).

     Українські підприємці матимуть нагоду ознайомитися з актуальною економічною ситуацією на ринках Німеччини та Європи і основними аспектами ведення бізнесу в Німеччині, отримати консультації щодо можливостей, які надає Угода про Зону вільної торгівлі між Україною та ЄС, а також провести ділові зустрічі та переговори згідно з профілем діяльності кожного з підприємств-учасників та їхніх експортних ініціатив.

     В разі зацікавленості, участі та додаткової інформації щодо поїздки просимо звертатися до департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (zozulia_y@smr.gov.ua, тел. 700-139).

До уваги керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що за інформацією Постійного представництва  України при відділенні ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві, в період з 11 до 17 грудня 2018 року у м. Каїр (Арабська Республіка Єгипет) відбудеться Перший внутрішньо – африканський торговельний ярмарок (Intra – African Trade Fair, IATF).

     Організатором заходу є Постійне представництво Арабської Республіки Єгипет при відділенні ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві спільно з Комісією Африканського Союзу (African Union Commission).

     Ярмарок буде складатися з 7-денної торговельної презентації, направленої на поширення інформації про торгівлю та інвестиції, а також дозволить широкому колу виробників, споживачів та посередників обговорювати та укладати комерційні угоди.

      Детальна інформація міститься за посиланням: https://www.intrafricantradefair.com/

     Просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел. 700-139, електронна адреса: promenergo@smr.gov.ua) у разі прийняття участі у цьому заході.  

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що громадська організація «Рада молодих вчених» за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи «ЕU4Business» Європейського Союзу буде проводити вебінар «Управління витратами і ціноутворення для  МСБ» на базі Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Суми.

     Протягом вебінару буде розглядатися питання управлінського та фінансового обліку витрат та їх класифікацію, ознайомлення з основними принципами і методами цінової політики, отримання простих та зручних інструментів для прийняття рішень на основі маржинального аналізу.

     Даний захід є безкоштовним та буде проводитись разом з Центром підтримки бізнесу м. Київ в онлайн-форматі 10 жовтня 2018 року в Конгрес-центрі СумДУ за адресою: вул. Покровська, 9/1.

     Івент заходу у Фейсбуці: вебінар «Управління витратами і ціноутворення для  МСБ» https://www.facebook.com/events/237876733562675/

     Попередня реєстрація учасників є обов’язковою за посиланням: https://form.jotformeu.com/81883204686364.

     Для  контактів:  електронна адреса:  bscenter.sumy@gmail.com, телефон: 0504073354.

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що 25 вересня 2018 року в 18:00 у Конгрес-центрі СумДУ (м. Суми, вул. Покровська 9/1) відбудеться презентація німецької програми SES для розвитку бізнесу.

     SES (“Senior Experten Servise”/ “Служба старших експертів”) – це унікальна програма німецької економіки, яка направляє німецьких експертів-професіоналів у різних галузях на короткострокові проекти в інші країни, у тому числі і в Україні.

     Мета даної зустрічі-презентації – поінформувати сумську аудиторію про можливість запросити в свою організацію (прибуткова чи неприбуткова юридична особа), прийняти висококваліфікованого і мотивованого експерта-консультанта з Німеччини, який буде ділитися своїм досвідом, навчати персонал, допомагати впоратися з викликами, перед якими стоять організації, і при цьому він буде весь час працювати на громадських засадах. Мета даної зустрічі – підключення сумського бізнесу до руху SES.

     Презентувати програму буде Мартін Ройтер, координатор програми SES, який особисто опікувався 12 проектами SES в Україні (зокрема у таких містах як Суми, Вінниця, Кременець, Кобеляки, Полтава, Черкаси і кілька міст Закарпаття). Він розповість про можливості, умови та вимоги для запрошення експерта SES.

     Участь у заході безкоштовна, реєстрація за посиланням https://form.jotformeu.com/82563841057359

     У разі бажання відвідати захід, просимо повідомити відділ підприємництва, промисловості та організаційно-аналітичного забезпечення  за тел. 700-139, електронна пошта zozulia_y@smr.gov.ua

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що 1-2 листопада 2018 року у місті Львові проходитиме XVIII Міжнародний економічний форум «Львівщина-хаб можливостей!» – потужна національна і міжнародна платформа, створена для компетентного обговорення важливих проблем, пов’язаних із конкурентоздатністю регіонів, їх стратегічним розвитком та економічним зростанням.

     Головним завданням цього заходу є представлення України як безпечної території для ведення бізнесу, ведення компетентного діалогу між владою і бізнесом, активізація транскордонної співпраці, залучення інвестицій, встановлення корисних бізнес-контактів між українськими та зарубіжними діловими колами.

     Заплановано, що заходи першого дня XVIII Міжнародного економічного форуму будуть відбуватись на стадіоні «Арена Львів» і включатимуть чотири пленарні засідання: «Нова промислова політика України – результат економічних реформ», «Монетарна політика – фінансова база індустріалізації», «Експортна стратегія Львівщини: нові можливості промислового зростання», «Високотехнологічні інвестиції – можливості та переваги Львівщини». У другий день Форуму передбачено проведення тематичних заходів з найбільш актуальних питань розвитку економіки.

     Просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел. 700-139) у разі бажання взяти участь у цьому заході. Контактний телефон для детальної інформації та консультацій: (0542) 700-139.

До уваги керівників підприємств та фізичних осіб-підприємців!

     Повідомляємо Вам, що 6 жовтня 2018 року у м. Запоріжжя на честь свята Покрови Пресвятої Богородиці відбудеться Покровський ярмарок.

     З метою налагодження нових довгострокових культурних та економічних міжрегіональних зв’язків запрошуємо для участі зацікавлених осіб.

     З більш детальною інформацією стосовно участі у Покровському ярмарку можливо ознайомитись на сайті департаменту надання адміністративних послуг та розвитку підприємництва Запорізької міської ради за адресою: http://daprpzp.gov.ua/ в розділі Покровський ярмарок та за телефонами (061) 224-79-72, (0612) 52-92-20, 066-839-73-44.  

До уваги підприємців та керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що в місті Суми проводиться робота з залучення суб’єктів підприємницької діяльності до участі в Програмі для підприємств з експортно-імпортним потенціалом і менеджерів «Fit for Partnership with Germany» («Готові до співпраці з Німеччиною») та креативної майстерні «Industry 4.0: як знайти можливості для співробітництва з німецькими партнерами».

     У разі зацікавленості необхідно звернутись за телефоном 62 08 47 Громенко Світлана.

До уваги підприємців та керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що з 12 по 16 червня 2018 року в м. Барселона відбудеться  міжнародна спеціалізована програма «LEAN Management. Оптимізація процесів постачання і закупівельної діяльності».

     Захід організовується Європейським Діловим Союзом.

     Основні теми:

– Системи та інструменти ощадливого менеджменту

– Оцінка стану компанії з точки зору ощадливого менеджменту

– Lean Assessment

– Управління ощадливими виробничими потоками

– Зниження витрат, підвищення конкурентоспроможності компанії шляхом впровадження інструментів ощадливої логістики

– Концепція «шість сігм» (Six Sigma)

– Вдосконалення процесів – метод DMAIC (Define, Measure, Analyze, Improve, Control)

      Участь у програмі коштує £4595.00 за 1 учасника, £4365.00 якщо учасників 2-3, £4135.00 , якщо учасників 4 або більше.

      Після закінчення програми учасники отримують Диплом міжнародного зразка.

     Детальна інформація за тел.: +44 20 3151 0081; +7(499) 609 24 15. E-mail: info@eurosummit.eu , Європейський Діловий Союз, Регіональний Директор – Олег Гурбич.

До уваги керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що 26-27 квітня 2018 року в м. Суми по  вул. Покровська,9/1, у приміщенні Конгрес-центру СумДУ, відбудеться  Форум-виставка «Технології енергоефективності та енергозбереження для МСП Сумщини».

     Захід організовується Центром підтримки бізнесу м. Суми у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку, за сприяння Сумської обласної державної адміністрації.

     Форум-виставка орієнтована на власників та менеджерів підприємств малого, середнього та великого бізнесу усіх галузей економіки, які зацікавлені у підвищенні економічної ефективності господарської діяльності шляхом впровадження енергозберігаючих технологій.

     Захід відкриває для учасників наступні можливості:

– ознайомлення із сучасними технологіями енергозбереження та можливостями їх практичного застосування;

–  налагодження контактів з понад сотнею учасників, які цікавляться тематикою енергоефективності;

–  ознайомлення із продуктами та рішеннями, які пропонують учасники виставки;

–  безкоштовної презентації напрацювань компанії у сфері технологій енергозбереження шляхом демонстрації свого стенда на виставці та участі представників компанії у роботі форуму.

      Участь у форумі та виставці є безкоштовною для учасників, які заповнять аплікаційну форму та отримають підтвердження від організаторів.

      Заповнити аплікаційну форму:  https: //form.jotformeu.com/80964986325370 

      Також пропонується можливість участі у тригодинному платному воркшопі (вартість 500 грн. з учасника) на тему «Енергоаудит та бізнес- планування у сфері енергозбереження».

     Із деталями можливо ознайомитись на сторінці у Facebook: https://www.facebook.com/events/193723264745502/

     Контактна особа – Наталія Карпенко (050) 4073354, bscenter.sumy@gmail.com

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

          Повідомляємо, що з 30 травня по 01 червня 2018 року м. Одеса компанією ТОВ «Технічні та управлінські послуги» планується проведення міжнародного форуму «Світ менеджменту 2018. Закони переможців.»

         Форум призначено для керівників підприємств, уповноважених представників систем менеджменту, спеціалістів в області стандартизації та сертифікації, професіоналів, що цікавляться новими міжнародними тенденціями та напрямками в області менеджменту. В програмі передбачені доповіді ведучих вітчизняних та закордонних спеціалістів, практичний досвід ведучих компаній різних галузей промисловості та сфери послуг.

         Вартість участі – 18750 грн, в т. ч. ПДВ 20%.

         Контактні дані організатора форуму:

  • e-mail: y.mudryk@tms.ua, сайт tms-ua.com;
  • телефони: +380 44 495 7683, +380 44 500 3345, +380 50 465 2287, факс: +380 44 500 3346.

         Просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел./факс 700-409, електронна адреса: promenergo@smr.gov.ua), у разі прийняття участі у цьому заході.

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

     Повідомляємо,   що   іноземні   компанії  з  Ізраїлю   та   ОАЕ   шукають постачальників в Україні:

  • повітряних хлібців: компанія, шо імпортує широкий спектр хар­чових продуктів з усього світу на ізраїльський ринок для секторів роздрібної торгівлі, харчового обслуговування та промисловості, шукає виробника запече­них повітряних хлібців з рису, кукурудзи та ін. у будь-яких формах, розмірах, з різними ароматами та покриттями (наприклад, йогурт, шоколад та ін.). Вимоги: упаковка 100-120 г; виробництво під брендом замовника; мова спілкування — англійська;
  • насіння кунжуту: торгова компанія з ОАЕ шукає партнерів, які мають досвід експорту насіння кунжуту. Потенційні партнери повинні ма­ти можливість поставляти середні і великі обсяги продукції та готові працюва­ти в рамках річних контрактів. Також серед вимог – необхідні експортні дозво­ли та сертифікати, досвід роботи з іноземними компаніями, володіння англійсь­кою мовою. Про зацікавленість у співпраці необхідно повідомити на електрону адресу: sourcing@cpo.org.ua . Дедлайн для подачі пропозицій – 28 лютого 2018 року.

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

     Повідомляємо, що французька компанія, яка займається роздрібною торгівлею обла­днанням та аксесуарами для ванних кімнат (душові кабіни, шланги, крани, милотримачі та ін.), прагне розширити свій бізнес у Франції, та шукає європейсь­ких постачальників або виробників.

     Головним завданням компанії є розширення свого каталогу новими та ін­новаційними продуктами, щоб продавати їх приватному та державному секто­ру. Потенційні партнери повинні мати досвід міжнародної торгівлі та бути по­стачальниками/ виробниками якісних та інноваційних продуктів у сфері аксесу­арів та обладнання в будь-якому (від низького до високого) ціновому сегменті. Бажано, щоб потенційний партнер був постачальником або виробником, який ще не був представлений на французькому ринку. Наявність сертифікатів буде перевагою. Дізнатися більше деталей можна за посиланням http://bit.ly/2DvJDHt .

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

     Повідомляємо, що офіс з просування експорту при Мінекономрозвитку спільно з Ін­ститутом маркетингу Естонії запускає освітню онлайн платформу, що реалізо­вана в рамках навчального курсу Export Revolution Ukraine для експортерів ба­зового рівня. Відтепер усі матеріали курсу знаходяться на одній сторінці: відеозаписи вебінарів, супровідні матеріали, історії з досвіду естонських компаній при ви­ході на експорт (Case Studies), тексти та матеріали до самопідготовки. Платформа є абсолютно безкоштовною для всіх бажаючих, за умови реєстрації за посиланням: https://goo.gI/a8RgGG. Скористатися платформою можна до кінця навчального курсу, який завершиться у березні 2018 року.

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

        Повідомляємо, що німецька компанія, яка спеціалізується на торгівлі запчастинами для легкових автомобілів, вантажних автомобілів і автобусів, а також для обла­днання бурильної та цементної промисловості, шукає постачальників запасних частин з досвідом у міжнародній торгівлі для розширення своєї товарної лінії та пропонує дистриб’юторський договір.

     Асортимент продукції включає запасні частини для легкових автомобілів (оригінальні запчастини від Mercedes Benz, BMW. Opel), вантажних автомобі­лів та автобусів (оригінальні запчастини від Mercedes Benz, MAN, DAF, вироб­ники оригінальних виробів обладнання від Orange, Mahes, Goetze, Bosch), Elrin, Victor Reinz, Behr. MANN Фільтри (поршні, вкладиші та підшипники, фо­рсунки для інжекторів, інжекторні насоси, інжектори, прокладки, ущільнюва­льні кільця, радіатори, охолоджувачі, вентилятори, лопасті вентиляторів, повіт­ряні фільтри, масляні фільтри, паливні фільтри, гідравлічні фільтри).

     Компанія також постачає цементну промисловість системами фільтрів та фільтр-мішками, конвеєрними ланцюгами, ланцюгами передач, зірочками, ро­ликами. вентиляторами, агрегатами стисненого повітря.

     Компанія спеціалізується також на буровому обладнанні для кар’єрів, а також на підземних шахтах (бурові верстати для вибухових отворів, особливо для цементних заводів, бурові установки для буріння свердловин, бурові маши­ни для розвідки).

         Дізнатися більше можна за посиланням: goo.gl/Ru2UKN .

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

         Повідомляємо, що 15-21 травня 2018 року у м. Новий Сад, Республіка Сербія, відбудеться 85 Міжнародний сільськогосподарський ярмарок – найважливіша подія агробізнесу в Південно-Східній Європі.

         Найважливіші сегменти ярмарку – Виставка сільгосптехніки; Національна виставка тваринництва; Виставка органічних продуктів та продуктів з географічним значенням; Міжнародні ділові зустрічі; колективні виставки країн-учасниць; оцінка якості продукції та послуг; презентації, майстерні, супровідні програми.

         Минулого року на ярмарок завітало 140 000 відвідувачів. Було 1500 експонентів з 60 країн, учасники мали чудові результати прямого продажу, укладено численні договори. Одна з особливостей ярмарку – велика кількість офіційних візитів з усього світу, активна ділова та дипломатична діяльність з супроводом економічних делегацій  та інформаційне висвітлення з боку більше тисячі акредитованих журналістів.

         Крім індивідуальної участі компаній,для України пропонується колективна виставка, створення національного стенду або стенду українських областей за участі компаній, галузевого міністерства та державних інституцій, бізнес асоціацій, що надає можливість представити не тільки аграрний компонент, а й економічний, туристичний потенціали, культурну спадщину і подібне. Країнам з колективною виставкою надаються спец пропозиції, зокрема статус «Країна-партнер», що має свої переваги.

         Щодо питань участі звертайтесь на електронну пошту ukrsrbchamber@gmail.com . Контактний телефон представника президента палати в Україні + 380 97 3183479.

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

         Повідомляємо, що 13-16 березня 2018 року в м. Дакар, Сенегал відбудеться 11-та щорічна виставка аграрної продукції та продуктів харчування SIAGRO 2018.

         Тематичні секції виставки:

  • сільське господарство;
  • тваринництво;
  • риболовство;
  • обладнання;
  • продукти переробки (крупи, фрукти і овочі, молоко, м’ясо тощо);
  • упаковка.

     Український союз промисловців і підприємців ( УСПП ) планує організувати український стенд на даній виставці, де низка українських компаній-виробників та дистриб’юторів матимуть змогу презентувати свою продукцію потенційним партнерам з Сенегалу та інших країн Африки.

     Контактна інформація: тел. (044) 536 96 42, e-mail: ved3@uspp.org.ua.  Контактна особа – Куцева Світлана Геннадіївна.

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

         Повідомляємо, що український союз промисловців і підприємців (УСПП) спільно з Центром підтримки експорту Київської ТПП запрошують зацікавлені компанії взяти участь у візиті до м. Дубай, ОАЕ у складі бізнес делегації  з 17 – 21 лютого 2018 року для відвідування найбільшої Міжнародної виставки продуктів харчування, напоїв, обладнання для готельно-ресторанного бізнесу та кулінарії «Gulfood 2018».

           Gulfood 2018 є головною виставкою продуктів харчування на Близькому Сході, яку відвідує понад 80 000 підприємців із 170 країн світу. Найбільша кількість відвідувачів з країн Африки, Близького Сходу та Азії, що робить Gulfood 2018 перспективним заходом для українських виробників харчової продукції.

           Під час візиту відбудеться відвідування виставки Gulfood 2018, Gulfood брифінг в Дубайській Торгово-промисловій палаті та заплановано спільно з Посольством України в ОАЕ проведення бізнес – сніданку та В2В зустрічі за участю ділрвих кіл ОАЕ.

     Загальна вартість участі у програмі візиту для 1-го представника складає еквівалент 1460,00 дол. США. До/вартості входить: розміщення інформації про компанію у каталозі експозиції України в форматі А4 для розповсюдження серед відвідувачів виставки; переліт Київ-Дубай-Київ; проживання у готелі 4 ночі (одномісний номер);  трансфери  аеропорт-готель-аеропорт;  трансфери готель-виставка-готель; трансфери згідно програми; вхідні квитки на міжнародну виставку Gulfood 2018 з 18 по 21 лютого 2018 року. Додатково оплачується вартість візи до ОАЕ у разі необхідності.

    Запрошуємо вас та представників вашого підприємства до участі у програмі візиту.

     Контакти; тел. 5369642, e-mail; ved3@uspp.org.ua

До уваги керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що Офіс з Просування Експорту при Міністерстві економічного розвитку та торгівлі України у співпраці з Міністерством закордонних справ України готує торгову  місію українських виробників до Нігерії та Гани, попередньо заплановану на період з 18 по 24 березня 2018 року.

     Основна мета проведення місії – вивчення системи експортно-імпортних відносин, торгівельних бар’єрів і законодавчих особливостей цих країн та ознайомлення з веденням господарської і торгової діяльності на місцевому рівні.

     В програмі планується: зустрічі з представниками державних інституцій та установ Нігерії та Гани; зустрічі з представниками та бізнес-членами Торгово-промислових палат міст Абуджа та Лагос (Нігерія) та Аккра (Гана); освітні заходи щодо особливостей ведення бізнесу в Нігерії та Гані.

     Для участі необхідно попередньо зареєструватись, застосувавши наступне посилання: https://goo.gl/53K1LA .       

     Кожна компанія самостійно покриває логістичні витрати участі своїх представників: переліт, проживання, трансфери та харчування. Послуги Офісу з Просування Експорту є безкоштовними. Зверніть увагу, що робоча мова поїздки – англійська, тому до участі приймаються представники компанії, які можуть вільно вести ділові переговори англійською мовою. Анкета має бути заповнена англійською мовою (де вказано).

     Дедлайн реєстрації: 31 cічня 2018 року.

     Якщо виникнуть питання — звертайтесь на електронну адресу mshevchuk@epo.org.ua  або за тел. (067) 828 20 35 , Марія Шевчук.

До уваги керівників підприємств та підприємців м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що за інформацією Міністерства закордонних справ України, з 16 грудня 2017 року до 02 січня 2018 року у місті Бамако (Республіка Малі) відбудеться 12-та Міжнародна виставка-ярмарок «FEBAK».

     Організатором заходу є Торгово-промислова палата Республіки Малі, за підтримки Президента цієї країни. Очікується понад 600 учасників.

     Детальну інформацію щодо участі в заході можна отримати на сайті Торгово-промислової палати Республіки Малі (http://www.cci.ml) або безпосередньо в дирекції розвитку і партнерства за номерами мобільних телефонів (00223) 76392235; 76364868; 66432989; 62110528; 65507466.

До уваги керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо Вам, що за результатами зустрічі Президента України П.О. Порошенка з Міністром економіки Азербайджанської Республіки Ш.А. Мустафаєвим, було досягнуто домовленості щодо відкриття Торгового дому України на території Азербайджанської Республіки з можливим поширенням діяльності на територію Ісламської Республіки Іран.

     Споживачі Азербайджану зацікавлені в поставках широкого асортименту української продукції, а саме: кондитерських виробів, ковбас, м’ясних виробів, сирів та іншої молочної продукції, вершкового масла і спредів, олії, лікеро-горілчаних та пиво-безалкогольних напоїв, волоських горіхів, цукру, бакалійних виробів тощо.

     З метою проведення переговорів з азербайджанськими партнерами і вивчення умов для відкриття в місті Баку Торгового Дому України на базі оптово-роздрібного комплексу азербайджанської корпорації «Agro Mall», існує необхідність сформувати делегацію українських експортерів.

     Оптово-роздрібний торговельний комплекс азербайджанської корпорації «Agro Mall» створено навесні 2017 року,  на площі 2 га зосереджено двоповерхові капітальні торговельні павільйони, одноповерхові літні торговельні ряди та окремі малі торговельні будівлі для організації як роздрібної, так і дрібногуртової торгівлі продуктами харчування  азербайджанських виробників та с/г продукцією місцевих аграріїв. Відповідно до Указу Президента Азербайджанської Республіки «Про додаткові заходи у сфері вдосконалення діяльності сільського господарства та забезпечення продуктами», по всій країні має бути створена мережа таких оптово-роздрібних комплексів.

     Посольство готове надати необхідну дипломатичну підтримку будь-якій зацікавленій у співпраці з Азербайджанською Республікою комерційній структурі України з тим, щоб розпочати практичну фазу по створенню в Баку українського Торгового дому та забезпечити сприяння з боку влади Азербайджанської Республіки у реалізації цього проекту.

     Від Посольства відповідальною особою є Радник з економічних питань Сидяченко Вадим Григорович, vadym.ukraine@gmail.com,  моб.  +994 50 255 75 03, роб. тел. +994 12 449 40 92.

     В разі зацікавленості, просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел./факс 700-409, електронна адреса: promenergo@smr.gov.ua).

До уваги керівників підприємств та підприємців м. Суми!

     Повідомляємо, що фундація інноваційного лідерства оголошує конкурс на участь в Програмі «Інноваційне лідерство», яка буде проходити з 22 по 24 вересня 2017 року в м. Київ.

     Програма «Інноваційне лідерство» – триденний курс інтенсивних лекцій, тренінгів, майстер-класів від провідних українських бізнесменів, експертів, бізнес-тренерів, журналістів, відомих політичних та культурних діячів.

     Кандидатами на участь у Програмі можуть бути громадяни України віком від 21 до 35 років, що ведуть підприємницьку діяльність, бажають розвивати лідерські навички та активно беруть участь у суспільно політичному житті держави.

     Щоб взяти участь у відборі учасників, потрібно заповнити Аплікаційну форму на сайті www.fil.com.ua.

     Дедлайн 23.59 10 вересня 2017 року.

     Просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел./факс 700-409, електронна адреса: promenergo@smr.gov.ua) в разі прийняття участі у цьому заході.

 

 

До уваги керівників підприємств м. Суми!

     Повідомляємо, що 21-22 листопада 2017 року в Пекіні (КНР) відбудеться 9-й ярмарок зарубіжних інвестицій COIFair. Захід організовано Китайською асоціацією з розвитку підприємств за кордоном (Chinese Overseas Development Association (CODA) і Китайським Банком розвитку.

     Мета COIFair – зібрати іноземний бізнес, який шукає інвестиції, та китайські компанії для обговорення інвестиційних перспектив для китайських компаній за кордоном, презентації міжнародних проектів та налагодження ділових зв’язків. В попередніх роках кількість інвестиційних проектів перевищила дві тисячі, а загальна вартість угод досягла 4 млрд. дол. США. Цього року очікується понад 100 країн учасниць.

     На 19-24 листопада 2017 року ТПП України та Посольство України в КНР формують інвестиційну місію українських компаній для участі в 9-й ярмарці зарубіжних інвестицій COIFair.

     Ключовою подією місії стане презентація українських інвестиційних проектів в Українському домі при Посольстві України в КНР, де українська компанія матиме змогу презентувати свої проекти китайським компаніям та приватним інвесторам (http://www.uahouse.net/).

     В рамках заходу відбудеться організація колективного стенду українських підприємств.

     Інформація щодо ярмарку (додається), реєстраційна форма та умови участі за посиланням: https://goo.gl/eY5ep2.

     Просимо повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел./факс 700-409, електронна адреса: promenergo@smr.gov.ua) в разі прийняття участі у цьому заході.

 

 

До уваги підприємств та підприємців м. Суми!

     Повідомляємо, що з метою започаткування партнерських відносин в вересні поточного року до міста Суми з офіційним візитом завітає делегація з міста Чжуцзі (провінція Чжецзян, Китайська Народна Республіка).

     З метою налагодження ділових відносин, залучення інвестицій, розширення торгового та виробничого співробітництва, пропонуємо керівникам підприємств  надати інформацію щодо потенційних напрямків співпраці, які можуть зацікавити учасників офіційного візиту та в подальшому перерости у спільні та взаємовигідні проекти.

     Просимо до 28.08.2017 року повідомити департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради (40009, м. Суми, вул. Садова, 33, тел./факс 700-409, електронна адреса promenergo@smr.gov.ua) щодо можливої участі у вищезазначеному заході, напрямки співпраці та дані представника Вашого підприємства (П.І.Б., посада, контактний телефон).